Sayfalar

26 Ocak 2013 Cumartesi

İlk Yazı

Herkese merhablar;
Bu ilk yazım bu zamana kadar niyetlenip de ortasında bıraktığım birçok iş ve site oldu ancak bu sefer kararlı bir şekilde yola devam edeceğiz.Uzatmayayım asıl konumuz her şey. Ben biraz değişik bir insanım tek bir ilgi alanım yok. Şu anda da 333 Reklam Ajansında işimin en iyisi olmak adına çok sevdiğim ağabeyim ile çalışıyorum. Reklam deyince akla çok geniş bir çalışma alanı geliyor benimde alanıma uygun en iyi çalışma ortamı olduğunu düşündüğüm için bu alanı tercih ettim.. Kısaca ilgi alanlarımdan bahsedecek olursak bu işin içinden çıkamayız.. Ancak şu şekilde başlayalım fotoğrafçılık, yeni çıkan oyunlar, teknolojik ürünler, yeni bulunan teknolojiler ve en uçuk kaçık bilgiler alnında yazılarım olacak tabiki alıntı yaptığım yazılarda olacak. Paylaşımları gördükçe benim nasıl bir manyak olduğumu daha iyi anlayacaksınız. Şimdilik hoşça kalın.
Hee birde sayfanın adı neden Radyasyon?? Ben bir dönem radyoculukta yaptım show programımın adıydı...